Spitalul Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad cu sediul in Str. Republicii nr. 300, Barlad, jud. Vaslui, in conformitate cu HG nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual pe perioada determinata:

Spitalul Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad cu sediul in Str. Republicii nr. 300, Barlad, jud. Vaslui, in conformitate cu HG nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual pe perioada determinata:

Spitalul Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad cu sediul in Str. Republicii nr. 300, Barlad, jud. Vaslui, in conformitate cu HG nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual pe perioada determinata:

Spitalul Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad cu sediul in Str. Republicii nr. 300, Barlad, jud. Vaslui, in conformitate cu HG nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual pe perioada determinata:

ANUNT

                        Spitalul Municipal de Urgenta „Elena Beldiman” Barlad cu sediul in Str. Republicii nr. 300, Barlad, jud. Vaslui, cod fiscal: 4446481, Tel. 0235/416.440, Fax. 0235/413.303, Email: spitalul.municipal.barlad@gmail.com, in conformitate cu HG nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual pe perioada determinata:
 
  •   1 post de asistent medical la comp. Cardiologie cu scoala postliceala sanitara;
  Proba scrisa: 23.02.2017 ora 9.00; Proba practica: 28.02.2017; Interviu: 03.03.2017 ora 09.00; Coditiile generale de ocupare a posturilor sunt prevazute la art. 3 din HG nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare. Dosarele de inscriere la concurs vor contine in mod obligatoriu urmatoarele acte:
  1. copia actului de identitate;
  2. copia certificatului de casatorie;
  3. formularul de inscriere;
  4. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
  5. copia Certificatului de Membru O.A.M.G.M.A.M.R. si aviz pentru exercitarea pofesiei valabil;
  6. adeverinta eliberata de O.A.M.G.M.A.M.R. pentru inscrierea la concurs;
  7. copia asigurarii malpraxis;
  8. copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
  9. cazierul judiciar;
  10. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
  11. aviz psihologic;
  12. CV;
  13. chitanta obtinuta in urma achitarii taxei de inscriere la concurs (100 lei).
Copiile dupa actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale pentru a fi certificate conform cu originalul. Dosarele de inscriere la concurs se vor depune la secretariatul unitatii pana pe data de 15.02.2017 ora 15.00. Informatii referitoare la organizarea si desfasurarea concursurilor, bibliografiile si dupa caz, tematicile, calendarele de desfasurare a concursurilor sunt afisate la sediul unitatii si pe www.spital-barlad.ro

                   Relatii suplimentare se obtin la telefon: 0235.416.440 int. 126.

DIRECTIUNEA